Onsdag?

Vad är det som händer på onsdag C? Jag är typ jättenyfiken nu ^^

Idag gick jag upp vid 1. Ojojoj. Det var inte meningen, men sängen är så underbart skön. Min frukost bestod av två kokta ägg, har av någon anledning fått dille på ägg. Både kokta och stekta. Jag har aldrig varit så förtjust i stekt ägg, men nu är det på min favoritlista. Ciccis stekta ägg med soja, salt och peppar. Du hade rätt C, salt och peppar måste man jue ha! Och sen bröd till det. MUMS!

Idag ska jag laga middag till min sjuka syster. Hade tänkt mig min special, mexicanska hamburgare. Kan lägga upp receptet på det senare. Det är jättegott och är lätt att göra. Dessutom var det länge sen vi hade det. Men vad mer kan man göra? Igår var jag jättesugen på tacos, så det hade också varit gott, men på en tisdag liksom? Fast helt ärligt kan jag typ bara göra sådana festmiddagar. Potatis och brun sås är inte riktigt min grej än, jag lämnar det till mamma som gör världens godaste sås. Vår familj är nämligen en sås-familj. Orden förmycket finns inte när det gäller sås. Nu har jag skenat iväg lite. Ska gå och kolla upp lite recept nu.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback