Min dag.

Min födelsedag har minst sagt varit underbar. Körde till mamma vid 12 så var där strax efter 1. Där bjöds det först på släta bullar, mockarutor (eller kärleksmums som de flesta kallar det) och kaffe. Gott! Och mitt i allt fick jag minsann en liten present!! Jag visste redan var det var innan jag öppnade det, eftersom jag bara hade önskat mig en sak, nämligen en kamera! 8 megapixel, Samsung blev det. Jättefin, svart, liten sak. Älskar den! Så det blir massa foto på fredag. Sak även ladda upp några bilder från idag, på C's begäran. Eller... snarare klagomål :O HAHA. Efter presentöppnandet blev det mat. Plommonspäckad fläskkarré med potatis och brunsås! Åh, ingen slår mammas mat! Alla blev jättemätta, så tårtan fick vänta. Istället satte vi oss vid tv.n, men efter en timmes väntat kunde inte mamma och jag hålla oss, så fick gjorde tårtan. Margängtårta! Faktiskt den enda tårtan jag älskar! Hade jag varit hungrig hade jag lätt kunnat ät en helt själv! Skojar inte.

Jag är jättenöjd med min dag. Hade inte kunnat bli bättre. Skulle också vilja tacka alla ni som grattat mig idag. Det betyder oehört mycket för mig. I love you guys! <3

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback