Mamma!

Idag kommer mamma! Wiiie! Blev så glad när hon ringde och frågade om det var okej att hon kom. Och självklart var det de. Så nu ska vi ta Ozzy och Shiva ner till byn så Shiva får vänja sig vid bilar. Hon ser ju så sällan bilar där ute i skogen.

Måste påpeka hur underbart väder det är ute. Och mitt hår ser sjukt fint ut i solens strålar! Det blir kanske rött förutom mina gamla effektslingor som är mer bruna. Åh, jag saknar mina effektslingor. När jag blir rik ska jag be Vio göra om dem ;D Blir så fint när man sätter upp håret i olika frisyrer. Flätor, totte och vackra uppsättningar.

Ja, måste städa mitt rum nu, annars får väl mamma damp om hon ser det. HAHA!

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det blir AAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLTID fint väder efter en stjärnklar och kall natt!!

2009-02-28 @ 20:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback