Give me an answer.

Hur skriver man en recension på en bok man inte har läst?

Tänkte nyss skriva något väldigt negatv, men det skiter jag i, jag skirver något positivt istället :) Som att vi ska fira Jasse den 13. Ska bli så kul! Känns som det var en evighet sen vi träffades! Men så är ju inte fallet. Iaf, så ska vi göra kvällen oförglömlig.

Sen är det ju sportlov! Älskade vecka 8. Jag fyller 19 (!!) och sovmorgon varje dag! Och marängtårta och semletårta!! Åhh! Vad jag ska bli tjock och fett under sportlovet!! Vad mer som händer då får vi se. Kanske går ut och firar mig? Jag vet inte än, blir ju en vecka efter Jasse. Men, va fan. Trots allt lov.

Sen blir det simhallen på måndag, eller hur P? Ska simma tills jag svimmar! Seriöst, jag ska vara så trött i kroppen att jag inte kommer kunna röra mig. Det är mitt mål. Sen får vi se hur det blir med simningen i fortsättningen, om vi ska gå varje vecka eller vad det blir. Vet iaf att jag verkligen vill satsa på detta igen. Förr var simningen mitt liv, i vattnet hade jag inga problem. Den känslan vill och ska jag känna igen!

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Cc

Hoppas du kommer till middagen också, babe!

2009-02-05 @ 11:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback