Girls night out.

Nybadad och nysmörjd. Nu återstår det svåraste - kläder, hår, smink och skor. Vad ska jag ha på mig?! Och håret får ju inte sina hollywoodlockar så det får bli små korkskruvar istället kanske. Smink... Det vanliga antar jag. Skor då? Damn vilka skor ska jag ha?! Mina leopardskor kanske? Kallt, men dem e ju så fina! Hm, kanske om de passar med outfiten.

Kvällen börjar med att jag tar tåget till Helsingborg och bussen till Elineberg med Ida. Vi ska vara där halv 7, men kommer dock att bli lite sena. Hos Jasse blir det middag och antagligen några drinkar. Sedan drar vi ut på krogen, dricker några drinkar där och dansar hela natten lång! Malin hämtar Cicci och mig vid tre. Sen blir det sussa kudde.

Får skriva imorgon om det hänt något kul :)













/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback