Frisk snart?

Ja det känns lite så. Inte helt men okej. Min kost under dessa tre hemska dagarna har inte varit speciellt bra. I tisdags var det något glas blåbärssoppa och en apelsin, igår åt jag faktiskt en del, både kokt torsk och fajitas. Idag var det dock tillbaka till blåbärssoppa och apelsin. Och ett äpple. Imorgon ska jag börja äta ordentligt igen, om min magsäck tillåter det, den är nog mega liten nu! Nu ska jag nog klämma i mig ännu en apelsin, för de var sjukt goda! Sen ska jag ta en svalkande dusch. Har nämligen bott i min morgonrock de här dagarna och den är sjukt varm. Sista ducshen med shampoo... vi får se hur det går eftersom jag äslakr att shampoonera in håret i min Gliss <3

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback