Forever 21.

Kollade för ett litet tag sedan in Kenzas blogg och såg att Forever 21 letar lokaler i Sverige. Jag kollade in sidan och de har helt sjukt fina kläder! Speciellt klänningarna. ÅH! Vill ha! Det var inte dyra kläder heller. Runt 20 dollar. Jag är kääär! HAHA. Hoppas bara de öppnar i skåne, inte bara i dumma stockholm! Aja, vi får se.

Snart beger jag mig till K-stad. Äta mammas mat och bara ta det lugnt, alltså det vanliga. Ladda upp krafterna inför den 13.e som sagt. Ska även boka tid hos Violetta. Ska låta henne göra hollywood lockar ;D Fick ideen när jag satt på samhällen och började snurra mitt hår, och det slutade med att jag hade jättefina virvlar i håret! Och med mitt trasliga hår stannade de på plats x) Hade bara behövt liiite hårsprej. Men som sagt, ska låta Vio göra det så blir det helt sjuuukt snyggt! Nu ska jag bara hitta något att ha på mig också :O

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: niku

De har jätte fina kläder och skor ! Köpte mina rosa sko i Dublin ^^

De kommer förmodligen öppna i stockholm HAHA!

2009-02-06 @ 16:35:04
Postat av: Menaida

Vad händer den 13??:)

2009-02-08 @ 22:27:57
URL: http://shoortiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback