Favoriter.

Jag har fått i princip allt jag älskar idag. Sömn, kyckling, kladd kaka och cola. Okej, cola är inte precis på min favorit lista, men ganska gott är det jue. Sen har jag även tittat på Gossip Girl, vilket är asbra! Så detta har varit en lyckad söndag. Dessutom är det ingen skola imorgon och det tar nog priset. Underbart.

På söndag fyller jag år, så då blir det Mjönäs, men ska nog åka dit redan på fredag, för just nu ser mitt schema ganska tomt. Vill göra något i veckan så säg gärna till om ni vill göra något med mig :D Alla förslag är välkomna: bio, middag, shopping.. you name it, i do it! 

/ sanne andersson.


Kommentarer
Postat av: Menaida

Man bara MÅSTE ÄLSKA gossip girl:) haha

2009-02-15 @ 22:04:24
URL: http://shoortiiee.blogg.se/
Postat av: Cc

Jag vill ju ut på fredag :D men kan göra något skoj i veckan också! Vi kan ju höras :D Puss



PS. Tack för i fredags (L)

2009-02-15 @ 22:52:09
Postat av: pogie

synd att man har tappat sina pengar och bankort :O

2009-02-16 @ 00:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback