Cancelled.

Fick ställa in dagens shoppingrunda med Cicci idag eftersom jag mår piss. Kunde ju först och främst inte sova i natt, så har sovit ungefär 3 timmar, och sen när jag vaknade på morgonen kände jag mig helt bakis, riktigt illamående! Tänkte att det skulle gå över, men ack. Nu sitter jag här, men både illamående och huvudvärk. Syster har smittat mig. Tusan också, jag som höllt mig väck så bra! Men hon verkar må bra idag, så jag antar jag är frisk imorgon, och då blir det förhoppningsvis både shopping och tjejkväll med Cicci och Jasse. Ida kanske mår bättre då och vill följa med? Hör av dig isf Idis :)

Nu ska jag nanna sängen och bli friiisk!  Den där lilla åksjuketabletten jag tog för någon timme sen verkar hjälpa faktiskt, mår inte lika illa, och sömn tar nog bort huvudvärken. Natti, natti!

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag skulle ju ta bussen till Läddeköpinge klockan 0820 så var tvungen att gå upp.. inget snoozande i två timmar här inte =P

2009-02-18 @ 13:10:45
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: Cc

Awwh.. Hoppas att du mår bättre imorgon! Annars är det okej att ta shoppingrundan och allt annat någon annan dag! =) Puss söt.

2009-02-18 @ 15:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback