Breaking the habit.

...well i wish. Blir så trött på saker och att jag inte kan säga ifrån, varför ska alltid jag vara någon slags medlare?

Hanna ska ha en applåd som har varit rökfri i över två dygn nu. Duktigt måste jag säga! Hoppas det håller i sig. Tänk Hanna - pengar, fin hy, tänder och rena lungor. Bara påminnelse från häromdagen ^^ Breaking the habit, Hanna!

Det blev varken fest eller tjejkväll ikväll. Cicci ville inte festa och Ida vill inte ta sig til Hyllinge. What ever. Har haft det mysigt hemma med glass, jungelvrål och Jiddra inte med Zohan. Väldigt fint budskap i filmen, men annars va det väl sådär. Inte särskillt verklighetstrogen.

Just nu sitter jag på youtube och tittar på LP's konserter. Helt klart mitt favorit band som faktiskt hållt i sig i många år. Tröttar aldrig på deras låtar! <3 

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Hannan!

TACK :D Det håller i sig ännu! :D

2009-03-01 @ 19:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback