Bad week.

Öfm. Har haft en dålig vecka. Måndag - möte utan resultat, tisdag - sjuk, onsdag - vill inte ens prata om det, idag - jaa, klassen vet nog vad dagens dilemma var. Men nu känner jag på mig att allt kommer bli bättre! Imorgon är det fredag, vilket innebär FEEEST! Tyvärr även Spb-dag, måste gå, annars frånvaro. Lördag ska jag plugga, plugga, plugga och söndag ska jag CHILLA! Så får inte dricka mycket om jag ska vara klar i huvet på lördag. Inga 19 shots, inte ens en!

Förutom dagens dilemma har jag faktiskt haft en bra dag. Va på City med Malin, gick även en svängom på Familia och hittade suuuperfina skor och en ULTRAFIN klocka. Men påvägen ut från City hade jag glömt det. Kanske kan ta bussen till Hyllinge, dra med Cicci till Familia, köpa skorna och sen tillbaka till Cicci för att byta om och göra vid oss. Vad tycker du C? Låter som en bra idé? Får se om jag fortfarande vill ha skorna imorgon.

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, tack! =)



Ja men vf ska ni inte se dne då?

2009-02-26 @ 21:56:21
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: Cc

Det låter mer än perfekt. Du är alltid välkommen. Fast det e skitstökigt hemma, men whatever. :P Hör av dig! pussmun

2009-02-27 @ 11:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback