19 långa år.

En lista med vad som hänt under alla år

90 - jag föddes, gjorde i blöjan, skrek och tog mina första steg.
91 - tror jag träffade ida redan när hon var nyfödd faktiskt. det klickade nog direkt. vänskap vid första ögonkastet.
92 - ja, inga minnen, så jag antar jag levde rövare.
93 - jag hoppade ner från våningsängen, hakan landade på en legobit, fick ett ärr och ett jack i käkbenet.
94 - skämde ut mig totalt inför min pappa och några andra i familjen.
95 - vi flyttade ifrån pappa och flyttade in i en marklägenhet.
96 - vi flyttade till ängelholm och jag mötte anna, som efter ett starkt hat blev min bästis.
97 - jag började tycka att jag hade blivit stor och kunde klara mig helt själv.
98 - jag brötnyckelbenet för första gången och jag mötte cicci, föraktade henne, men idag är hon min bästa vän.
99 - jag flyttade till helsingborg.
00 - jag blev vän med sandra men bytte efter ett tag till elzanna.
01 - pappa dör och jag flyttar tillbaka till huset där jag växte upp. mamma når botten och jag flyttar hem till ida.
02 -  jag har flyttat tillbaka till mamma och bor i åstorp.
03 - jag blir tonåring och beter mig därefter.
04 - back in hyllinge och lever fjortislivet med bästisarna och några andra kompisar. bröt nyckelbenet för femte och sista gången.
05 - flyttar till klippan, men pendlar till mina älskade bästisar.
06 - började gymnasiet, träffade nikuu, crizi och david. Träffar även Van, Viktor och resten av ä-holmsgänget.
07 - under denna perioden gick jag igenom massa svakor och depressioner.
08 - back on track! börjar umgås med bästisarna igen.
09 - "vem vet inte du, vem vet inte jag, vi vet ingeting nu, vi vet inget idag".
(ursäkta grammatiken, orkar inte ändra allt nu)

Tiden har gått plågsamt fort. Om man nu kan säga så, HAHA. Tack alla underbara människor jag har möt, ni har gjort mig till den jag är idag <3

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Cc

Åh Sanne.. Roligt att läsa. Jaa, när man skriver upp händelserna såhär så känns det som om det var igår man träffa dig o allt det där. Livet är verkligen kort.

2009-02-23 @ 16:45:06
Postat av: Ida

Rolig läsning med många minnen du har att skriva om =) Tack själv för att jag har fått lära känna dig min vän <3 you're special

2009-02-23 @ 17:25:27
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha kommer i håg när IDA knuffade ner dig för deras trappa.. då var hon inte mer än ett år typ haha

2009-02-23 @ 17:40:22
Postat av: pogie

inte lisa ekladh! BAH JAG HATAR LISA EKDAHL!

2009-02-26 @ 07:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback