19 bast.

Ett år närmare döden, men jag känner mig inte ett dugg äldre! Känner mig fortfarande som en sextonåring som precis börjat gymnasiet. Men nu är jag nitton och ska avsluta mina studier och ge mig in i vuxen världen. Men jag längtar, faktiskt. Ser framemot framtida studier som kommer leda mig till ett yrke som passar mig, och en lägenhet jag får göra vad jag vill med. Jag ska också börja träna stenhårt! Ett måste om jag vill in på polishögskolan, om det nu är det jag faktiskt vill. Massageterapeut lockar som bara den. Att en dag få öppna en egen salong är en dröm för mig. Hmm... Cicci kunde ju vara min finansiella rådgivare! HAHA! Hon som är så bra på siffror ^^ Åh, jag vill! men jag vill bli polis också, lika mycket som förr.
Jag får helt enkelt se vart färden tar mig!

/ födelsedagsgrisen. 

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej, du kan ju bli både och, först massageterapeut och sedan polis. För man måste ha lite arbetserfarenhet för att komma in på polishögskolan så ja göra båda! :D Lite kul med lite variation i vardagen liksom att du inte alltid behöver jobba som polis.. =)

2009-02-22 @ 12:12:51
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: Cc

Haha, jaa. Siffror och jag går hand i hand ungefär. :D



Åh, kan inte fatta att du är 19 nu. Det låter så himla mycket! men är typ saksamma som 16 som du sa. GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN gumman! :)

2009-02-22 @ 21:24:00
Postat av: Cc

PS. Kul med lite bilder, du är inte så bra på det. =) ehmm, grattis i igen! xD

2009-02-22 @ 21:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback