SNÖÖ!

Jag ser det snöar, jag ser det snöar det var väl roligt HURRA! Verkligen det bästa med att bo ute i skogen, massa, massa snö! Som stannar. Skulle komma upp emot 1 dm. Sånt gillar jag. Och speciellt Ozzy. Han är ute ensam i snön. Mest för att han äter så himlans massa snö så han kissar inomhus sen. Igår kissade han två gånger inne. Tur var det att det lukta inget, var bara rent vatten. Pust. Annars hade det luktat förjävligt i köket.

Ojoj, va det snöar utanför fönsteret. Det bara dalar ner. Snart försvinner väl alla fotsteg i snön. Hihi. Men snöar det för mycket kommer jag inte komma upp för backen med min lilla bil med dåliga vinterdäck. Måste köpa nya till nästa vinter, annars lär jag väl köra ner i något dike. HAHA. Ja, detta var ett mycket givande och informerande inlägg. Snö, kiss, snö och däck. Ger denna en klar 10:a!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback