Julmatshandel.

Idag har vi inhandlat julmat, bland annat en julagris på 6 kg. Mjao. Eller nöff, nöff menar jag. Ser fram emot julmaten! Skinka, sill, köttbullar, KAVRIN! Mmm! Mumma. Knäck, pepparkakor, lussebullar och köttbullar är redan avklarat, imorgon ska väl mamma göra sin kål, bläääää. Gillar inte kål, om det inte är blomkål... eller kålhuven' de gillar jag också ;)

Förlåt att våra pepparkaksbaksbilder dröjer, men jag glömmer. Och sen pallar jag inte. Men jag laddar upp några nu.

 

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: cheneyy

Hej honey! Så sjukt längesen jag var här inne. har missat alldeles för mkt i ditt nu. men snart lov och then i'll be back. vi måste ses! no excuses med no money.



jag saknar dig bästis!

2009-12-15 @ 02:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback