I väntan...

...på att golvet i hallen torkat så att jag kan gå ner.

Idag ska vi till Klippan för att fira Jasse. Hon fyller hela 2 år på söndag! Helt sjukt fort sista tiden har gått. Minns fortfarande när jag höllt henne i famnen för första gången. Snacka om kärlek vid första ögonkastet. Då var hon så lugn och tyst, idag får man nästan ha öronproppar när hon väl börjar snacka, HAHA. Och sen är hon här och där, upp och ner, hit och dit. Man hänger inte med. Och värre med åren kommer det väl bli, iaf om hon brårs på sin mor, vilket jag tror hon gör ;)

Nu är nog golven torra.

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack gumman! :) Jag vet dock inte vem den där Johan är.. hehe :P Men glad skulle han blitt.. gillar han också dansband?



Pössen

2009-12-05 @ 16:53:31
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback