Description.

Min lördag var mer än perfekt. Tillbringad tillsammans med de bästa människor jag känner. Ida, Cc, Parre, Jasse - hatten av för er. Ni lyckas alltid göra dagar oförglömliga.

Just denna lördagen tillbirngades hos Ida, Smörhålan. Förfesta med god dricka och bra musik. Klassiker som vi sjunger sing a long till, och nya där man... mest mumlar tycker jag. HAHA, jag är inte så där jättehipp på texterna. 5 timmar av skrämande tjejgoupie skrik och en miljon hopp senare for vi vidare till världens skabbigaste fest. Vi försökte vara där en stund, men bråk och slängda drycker fick hos att åka hem till Ida igen. Vi hade bra mycket roligare där.

Efter 3 timmar på buss, tåg och bil var jag äntligen hemma och kunde sova. Fick inte mycket sömn hos Ida, men det är självskrivet när man delar en 90 säng med en tjej. HAHA. <3

/ sanne andersson.

PS: Bilder kommer förhoppningsvis imorgon. DS.

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för en mycket trevlig helg vännen! <3

2009-12-21 @ 19:52:27
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: Cc.

HAHAHAHHA. jag lovar att det skulle ha blivit ännu mindre(!!) sömn för dig om du hade delat en 90 säng med en kille. :D så var glad att det var jag som låg bredvid dig. Saknar dig redan gumman. <3 iloveu.

2009-12-22 @ 13:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback