Welcome to Mjönäs, Sanne!

Jag har ännu inte hunnit installera mig här. Jag har dock lärt mig hur datorn här funkar, med Internet och allt vad det heter. Inte riktigt samma som i Klippan. Lösenord och en massa skit man måste fixa innan man kommer in på Internet. Lådorna fyller hela mitt rum, och ändå har jag en del kvar hemma. Och dumdumma Sanne glömde lappen som ska skickas in till Transportstyrelsen. Den MÅSTE vara inlämnad på måndag tror jag. Kanske tidigare. Men Malin skulle skicka den, så det kommer väl på brevlådan snart.

Idag var vi på Ekohallen i Fjälkinge. Skulle handla hundmat, men blev även bollar till hundarna och godis till mamma och mig. Även två jättesöta jättegem som jag ska ha till mina tankningskvitton för att se hur mycket jag tankar osv. Ja, bara för det är dags att växa upp innebär ju inte att man måste göra det på ett tråkigt vis. På jättegemen fanns nämligen en groda och en snigel, det var så söta att jag bara var tvungen!

Annars har jag det extrem bra här. Trivs att vara en liten lantlotta ^^ HAHAHA. Kommer snart till NVSkåne för att besöka er. Måste bara hitta ett jobb som kan betala för bensinen. Det kostar att åka flott.

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Malin

Saknar,saknar,saknar dig!!!!!!!!!!!!!

2009-08-19 @ 22:55:21
URL: http://malinmalmgren.se
Postat av: Cc

Roligt att veta att du trivs!

Jag vet, det kostar en del att köra. Jag körde också asmkt när jag precis hade tagit körkortet. Du har inte hittat något jobb då? när jag har fixat boende i göteborg kan du flytta upp till mig och jobba :D haha



Jag kollade upp priset. om du åker med skånetrafiken rabattkort kan man åka upp till gbg för 120 kr från hbg. BILLIGT=du måste komma upp ofta. haha.



Ops, nu blev det värsta långa brevet.

Puss hun.

2009-08-24 @ 08:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback