Waaah!

Jag är inte trött. Inte precis sugen på att lägga mig. I vanliga fall kan jag inte vänta förrens jag får hoppa ner i sängen och bädda ner mig bland alla mina kuddar och mitt skönt duntäcke (som förövrig ska slängas i flytten då det knappt finns något dun kvar). Okej, tänker man i de banorna så lockar sängen lite grann, men ikväll verkar ändå datorn locka mer. Åh, jag kommer bli straffad imorgon. Sova till 12 typ. Jag hatar vakna så sent. Hela dagen är förstörd. Får nog ställa klockan, har ju en del att stå i imorgon.

1. Posta något papper till tandläkaren
2. Posta ägarbevis till transportsyrelsen
3. Posta tack-korten (jag vet, pinsamt att jag inte gjort det ännu)!
4. Retunera någon jävla årsbok jag fick av alla studenter vid Klippans gymnasieskola
5. Packa
6. Betala skatt :(
7. Tvätta
8. Städa rummet
9. Packa
10. SÖKA JOBB!

Ja, ni ser själva. Detta kommer ta hela dagen! Blää.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback