Ute på vischan.

Redan halv 10 var mamma och jag  ute på vägarna. Vi skulle ännu en gång bege oss till Fjälkinge. Han jag köpte bilen av hade nämligen lovat att han skulle fixa dörren så den inte går i baklås mera. Så medan han fixade med det så tog vi Ozzy och Shiva med oss på en promendad ute på vischan. Åkermark så långt ögat kan se. Typ. Och tänka sig, vi såg faktiskt lamor! Två stycken! De var påväg att närma sig oss men Shiva blev nog rädd så hon börja skälla så de sprang sin väg. Men vi fick en bild, åh va söta! Tihi. Sen hittade vi ett jacktorn, så där skulle jag givet vis klättra upp. Men jag såg endast träd, eller vad hette det? Superträd? Nä, men sådana som används till bränsle för att de växer så snabbt. What ever. Efter rundan åkte vi hem med ett lagat (peppar, peppar) billås.

Vad har mer hänt? Inte mycket. Peter kom och hälsa på. Hälsa på och hälsa på... Han skulle tvätta sin bil, Han höllt säkert på i tre timmar! Killar va? Städa inomhus går inte, med bilen? OJOJOJ. Då är det storstädning som gäller. HAHA.

Imorgon ska mamma och jag ut i skogen och leta blåbär och svamp. Vi håller tummarna på att vi hittar något. Jag hoppas givetvis på att vi hittar massa blåbär, men jag tror mamma hoppas på svamp i mängder.

En stor kram till syster som saknar mig så! Jag jag henne såklart! Älskar dig i massor! <3

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ni grääääder jag min själ en schkvätt =S Tur att jag har min lilla kalv som mer än gärna kryper upp i knät o tröstar matte =)

2009-08-24 @ 20:36:29
URL: http://malinmalmgren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback