Todays men.

Mamma och jag har slitit som män (ska göra) i tre dagar nu. Hållt på med mammas och Kjelles framtida sovrum. Ja, framtida, Kjell tar hundrafemtielva år på sig. Iaf har vi hivat ut en massa bräder och annat mög nerför fönstret. Damsugat och lagt in mammas väv där inne. En väv med en mijlon delar! Sen har vi även satt upp sängen i gästrummet och tagit ner den fula hyllan inne på mitt rum samt dragit fram en byrå. Musklerna bara växer ;) HAHA. Nej. Kanske inte.

På tal om inget. Igår var mamma och jag även ute i skogen och plockade blåbär. Tyvärr fanns det nästan inga. Två timmar ute i skogen = två deciliter bär :/  Räckte så jag fick en skål med blåbär på kvällen dock! Men så innan idag så upptäckte jag till min förskräckelse att min plånbok var borta! Kolla i bilen, ingen där. Kolla på rummet, ingen där. FAN! Den ligger ute i skogen någonstans! Med körkort och bankkort och allt! Så vi körde upp i skogen och började leta. Inget. Körde ner en bit. Leta, leta, leta. - SANNE! Kolla här! Mamma hittade den! :D Jag hade bara gått rakt förbi den när jag tittade i blåbärsriset. YEEAY! Vi hade kunnat leta i TIMMAR efter den eftersom vi varit lite inne i skogen också. Men nej då, den låg mitt på vägen! Där vi kört två gånger. HAHAH. Gud.

Snart blir det mat. Biff á la Lindström. Känn avunden ;D Mah, typ en av favoriterna, men det har jag nog nämt hundra gånger nu. Aja, annat att göra.

Ps. Kommer till väst på fredag :D

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback