Pack your stuff and leave town.

Idag har det officella packandet börjat. Jag ÄLSKAR att packa och packa om. Man hittar så många saker man glömt man har. Häromdagen letade jag efter prylar i källaren, det "läskigaste" rummet som vi kallar det. Mörkt, kallt och massa spindelväv överallt, spoooky. Aaaaanyway, så hittade jag en låda som jag inte öppnat på nästan tre år. Där fanns massa grejor som fick mig att minnas. En massa. Det är därför jag älskar att packa, man minns sådant som man glömt - eller som man tror att man glömt. Kanske dags att kolla om ni har några lik i er garderob, källar, garage eller vart ni nu ställer era prylar.

Jag har fortfarande en del att packa, jag tar det i stilla ro. Jag är ju sådan, tar allt i min egen takt. Har alltid gjort - kommer alltid att göra.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback