Not yet a woman.

Vilken grown up-day jag har haft idag, och jag gillar det inte! Först ringde jag Flyinge bil för att höra om Polon var kvar. Sen var jag och hämtade körkortet på posten och efter det var jag på banken för att göra ett ärende där. På eftermiddagen satt jag barnvakt till Jasmine. Vi gick till lekplatsen och jag kände mig så gammal. Jag är lika lång som kanan, för stor för gungan och mina sandslott förstördes av miniGodzillan Jasmine. Jag fick knappt plats i den lilla stugan de har där.

När hände detta? När blev jag så oerhört gammal? Jag har aldrig velat bli vuxen. Att bli vuxen innebär att ta hand om sig själv och ta ansvar. Inget jag har emot att göra så, men ibland vill man bara låta någon annan ta hand om "the grown up-stuff". Fy fan för att bli gammal!

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Malin

Om DU är gammal..vad är JAG då??? ett fossil eller?

2009-08-11 @ 00:43:29
URL: http://malinmalmgren.se
Postat av: Cc

HAHAH.. jag håller med Malin. DU är inte gammal, du är bara för gammal för att leka i lekplatsen. DU e är söt gumman!. ;) puss

2009-08-12 @ 11:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback