JAG GJORDE DET, JAG HAR KÖRKORT!

Eller rättare sagt en körlapp, för tillfället. Kortet kommer i slutet av veckan.

Åh, jag kan inte fatta det. Kan inte fatta att jag lyckades på första försöket. Jag var så inställd på att misslyckas och tog uppkörningen endast som en lektion. Det kanske var bra det för jag var lung som en filbunke. Jag körde till och med bättre än vad jag gjorde med trafikskolan. Men det spelar ingen roll, jag kan köra på egen hand nu, även om Malin är småttnervös när hon sitter i bilen med mig. HAHA.

Så vart gick min första resa? Jo, eftersom jag inte orkade köra långt körde jag ner till Netto för att handla grejor till Malin. Sen när jag kom hem skulle jag hämta lådor från Klippan Safety som jag ska ha nu när jag flyttar. Sen tyckte Malin att vi skulle åka till Väla, så det gjorde vi. Sista stoppet gjorde vi hos Robban, för att jag skulle berätta att jag minsann också klarat mitt körkort nu.

Stoltast och gladast blev ändå mamma. Hon var den första jag ringde. När jag berättade det så fick hon nästan gråten i halsen! Vilket gjorde att nästan jag fick gråten i halsen. Ja, känslor smittar av sig, vad ska jag säga? På torsdag åker jag iaf upp dit för att hälsa på. Men snart, mycket snart flyttar jag dit. Otroligt nog.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback