Flyinge Bil.

Imorgon åker jag till Kristianstad för därifrån åka med mamma och Kjelle till Flyinge Bil i Flyinge. Ska kolla på en Polo, jättesöt och liten bil. Ja, den jag pratade om i tidigare inlägg. Den kostar en del, därför tycker inte Malin att jag ska köpa den, hon tycker jag ska lägga 15000 max! Men vadå? Det är bara pengar. Det kan jag spara ihop snabbt. HAHA. Okej, en stor lögn. Men jag gillar verkligen bilen! Den är så söt ^^ Och mamma verkar tycka det är ett rimligt pris på den. Men jag ska ju bara titta på den, och prov åka lite. Är det något jag inte tycker om med den så köper jag ju verkligen inte den.

JAG VILL, JAG VILL, JAG VILL, JAG VILL, JAG VILL, JAG VILL, JAG VILL!!!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback