Den inofficiella flytten.

Idag är väl lite av den inofficiella flytten. Jag har fyllt min bil med massa grejor, men jag har typ lika mycket kvar här i Klippan. Men min underbart snälla syster ska hjälpa mig med lite. De får ju plats med massa i sin enorma Ford. HAHA. Men vem vet när dem grejorna kommer. Kan vara närsom.

Jag trodde aldrig denna dagen skulle komma. Det var väl för ca 2 år sedan jag bestämde mig för att flytta till Mjönäs, men jag trodde nog aldrgi riktigt den dagen skulle komma, eller hur den skulle bli. Jag hade ju definitivt inte tänkt på att jag själv skulle köpa mina grejor i min bil. Och jag trodde inte Ozzy skulle vara hela 6 ½ år. Tiden går snabbt, så ta vara på den.

Just de ja. Lycka till alla ni som har och ska börja skolan. Och njut, inte alls lika kul att leta efter jobb! HAHAH.

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Malin

Bara så du vet så saaaaaaaaknar jag dig MASSOR redan..hur ska jag klara mig utan dig =( nä nu ska jag gå och gråta en liten skvätt =´(

2009-08-18 @ 02:07:48
URL: http://malinmalmgren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback