Update me.

Sorry för den dåliga uppdateringen, Cicci!

Igår va jag på väla med Cicci. Sjuktkul att träffa henne igen, vilket det är varje gång! Bets friends 4-ever ^^ Vi fikade kärleksmums med grädde och bläddrade igenom Café för att se om jag kunde hitta en födelsedagspresent till Robban.Hittade ett jättefint armband, men överallt var de jättedyra! Typ mellan 400 och 1000 spänn! Snåla som vi var köpte vi inget speciellt. C köpte en kofta och en present till sin bror Vicke och jag köpte en present till min bror. Bara nått litet, men fint.

Tack för en trevlig dag Cicci! Hade jättetrevligt :)

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: cicci

haha, du behöver inte be om ursäkt för det. :) Buzy woman e du ju, förstår. Hoppas robban gillade presenten. pusspuss

2009-04-08 @ 11:19:15
URL: http://misplea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback