Ullared och en ursäkt.

Ullared var toppen! Hittade många fina fynd och hade allmänt trevligt på egen hand. Ja, Malin och Daniel var ju himlans sega så jag gick för mig själv. Jag trivs ju så bra i mitt sällskap! Ska fota mina fynd och lägga in de här senare, när jag orkar bråka med laptopen, eftersom det inte fungerar på denna datorn. Gamla, supersnabba, jobbiga datorn!

Och sen har jag också gjort bort mig!!! Herregud ville bara slå mig själv när jag upptäckte det! Eller ja, egentligen har jag inte gjort bort mig på det sättet, men jag har glömt att berätta det för C.

Jo det är så här. C fyller gammal den 21:e och jag hade bokat den 24:e till fest. Och då kunde jag ju boka Jasmine och Casper passning hemma oss mamma helgen innan. Men sen skulle C någonstans och satte nu på fredag istället som fest dag! Och det hade jag heeelt glömt bort! Så ja. Nu kan jag inte följa med, jag ber så hemskt mycket om ursäkt C! Men jag lovar att fira dig snarast :D  Ville jättegärna följa med, men förhoppningsvis har du kanske en lucka på onsdag eftermiddag, då är jag ju ändå i hbg. Hoppades jag kunde få gratta dig då :) Du vet ju hur mycket du betyder för mig bästis! <3

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: cicci

åh. jag vet inte ens om det blir av. annars kan vi ta det någon annan dag, inget kul utan dig! du e bäst! :)



2009-04-12 @ 01:01:23
URL: http://misplea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback