Projektetsdag.

Today is the day. Projektetsdag! Nikuu och jag firar med bilder och bjussar på godis! Ja, faktiskt. Se så generösa vi är, dock inte miljövänliga, men vi deltog faktiskt i Earth Hour så det förtjänar vi. Nu är det bara projektrapporten som ska in och den måste bli väldigt bra om vi ska få ett bra betyg. Jag hoppas. Och hoppar, för det är nu bara 57 dagar kvar till studenten. Men tyvärr minst tre stora arbeten och några prov. Men vad gör det om två månader?! Då är vi fira. FRIIII SOM EN FÅGEL, FRIII SOM EN FÅGEL, LAAALALALALALAALALALA! En sån lycka man kan känna inombords.

Åter till projektet. Vi ska sitta här till 7, men jag tror vi smitter iväg innan dess. Om det inte kommer mycket folk. Då går det inte. Varför satte vi en sån tid! VA?! Vi kan iaf sätta det i vår loggbok. 6 timmar där ja :D

( lägger upp bilderna från idag ikväll på bdb, annars lär jag få stryk ^^ )

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: cicci

Detsamma!



Uhm, nejj.. Jag vet inte om jag pallar festa :P Det känns inte roligt att festa på samma ställe hela tiden. :/

2009-04-16 @ 08:59:26
URL: http://misplea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback