En vacker vårdag.

Och jag sitter framför datorn, mest för jag skulle plugga. Men så började jag läsa bloggar istället och det här blev reslutatet, Pernillas blogg kryllade av frågor och jag fick för mig att svara ^^

Du heter: Sanne

Smeknamn: Nanna av Jasmine <3 Annars inget.

Låt du sörjer till när du är ledsen? Leave out all the rest av Linkinpark. Underbar text! 

Beroende av: Choklad, glass, mamma och vänner.

Vad tror folk om dig? Ibland att jag är lite blond kanske.

Vad får du oftast komplimanger för? Att jag är UNDERBAR :D

Vad säger du för att imponera på någon? Jag brukar inte impa, jag impas ^^

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Tackar" från brush. Hade precis grattat honom.

Var bor du? Klippan. Men till sommaren blir det Mjönäs! Och för att svara på C's fråga så vet jag inte om flytten till hbg i höst blir av. Nu har jag längre ingen anledning att flytta dit.

Trivs du där? Nej, men jag har min syster här, så ganska nära hjärtat ligger ju Klippan ändå.

Äger du några Converse? Nej, har några fejk med klack och dem älskar jag dock!

Sprit, cider, vin eller öl? Sprit tror jag.

Brukar du bli för full? Nej, har hänt endast 2 gånger.

Vad har du för mobiloperatör? Telia, dyrt som stryk, men det ändå jag kan ha om jag flyttar till Mjönäs.

Är du allergisk mot något? Som Pernilla sa: "Idioti".

Hur svarar du i mobilen? Hej/ Hej det är Sanne. Beroende på vem som ringer.

Vem ringde du senast? Syster, femtielva gånger.

Vad sa den du senast pratade med i telefon? Mamma. Pusshej, älskar dej.

Antal timmar sömn i natt: Ojojoj. Idag sova jag till tolv, så 12 timmar ungefär!

Sov du ensam? Ja.

Brukar du komma i tid? Nej, häder mycket sällan. Som de flesta vet älskar jag klockar och där med tid.

När mår du bra? När jag är med folk jag älskar.

När mår du mindre bra? Oftast vid ångest. Ångest för skolan, vänner, familj....

När blev du fotad senast? Ojoj, minns inte.

Hur känner du dig nu? Trött och orolig för projektarbetet.

Vanligaste färg på dina kläder? Nu till våren blir det mycket pastell, annars svart.

Vad tycker du om fötter? Usch, fotfobi :P

Vad saknar du? Pappa, alltid pappa <3

Hade du en bra kväll igår? Städdag. shit vilket städryk jag fick, så ja, jag hade en ren kväll.

Favoritdryck på morgonen? Te och vatten. Imorse var jag dock sjukt sugen på Oboy, men när jag väl drack det var det äckligt igen.

Rakar du benen? Nej, använder epilator.

När brukar du oftast gå och lägga dig? Ganska tidigt.

Är du blyg? Ja, bland nytt folk.

Sysslar du med någon idrott? Nej, men simmar en del och är ute och går med vovvingen konstant

Vill du hellre ha mejl än brev? Ja.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej. Jag är ingen romantiker.

Har du spytt offentligt? Aldrig faktiskt.

Är du nöjd med ditt liv? Ett liv kan alltid vara bättre, men jag är ändå nöjd, för jag har alltid gjort det bästa med det.

Är du bortskämd? Nej, aldrig varit.

Vad gör du i morgon? Skola. Diskutera projektensdag med Nikuu.

Vad är det värsta du vet? Svett, lever och fötter. Typ.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? I lödags spenderad jag 1100. Annars spenderar jag inte speciellt mycket.

Vad längtar du till? STUDENTEN!

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja. Den bästa!

Vad är det finaste du fått? Allt jag har fått av någon speciellt värderar jag högt. Älgen jag fick av Ida i julklapp stor troget framme, och halsbandet jag fick av Cicci i födelsedagspresent tar jag fram då och då. "Dogge" jag fick av Ida och Cicci ploppar också fram då och då. Så jag kan väl säga att att jag fått av Ida och Cicci värderar jag högst :D

En speciell dag du minns? Alla fester i Ängelholm, de var sjukt roliga!

Hur gammal är du? 19, gammal tant.

Du samlar på? Förr samlade jag på allt, men nu är det mest gamla grejor. Har en förkärlek i antika gejor.

Vem ringer du när du är arg/ledsen? Ingen.

Gillar du golf? Nej, minigolf men inte vanlig golf, usch nej.

Vilken tid gick du upp idag? 12 :O

Har du sovit i din egen säng inatt? Ja och det var skönt.

Har du strumpor på dig nu? Vårkänslor, barfota.

Är det okej att gråta? Ja, men håll det för er själva för jag kan inte handskas med gråtande människor.

När grät du senast? Igårkväll, till en jättesöt film.

Vad skulle du göra om du vann en miljon? Ta med min famil och vänner på semster.

Bär du glasögon eller linser? Glasögon sedan barnsben. Tyvärr.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej verkligen inte. Kläder som kläder.

När går du upp ur sängen en helgmorgon? Gillar gå upp tidigt, men blir attid ganska sent. 9-10 är det vanligaste.

Har du piercing? Naveln och öronen.

Vill du gifta dig? Nej, ska man gifta sig ska det vara "till döden skiljer oss åt". Annars kan det vara. 

Vill du ha barn? Absolut.

Solar du ofta? Åh, älskar att sola! D-vitamin måste man ju få i sig också.

Är du bra på att laga mat? Jag lär mig av mästaren! Så ja det tycker jag.

Är du flygrädd? Vet inte. Har aldrig flygit.

Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten.

Vilken är din favoritglass? Ängelholmsglass! Jag är ju trots allt en föredetta ängelsholmare

Tror du på ett liv efter döden? Absolut, jag vägrar tro att man bara ruttnar i jorden.

Tycker du om sushi? Mumma! Speciellt med Nikuu och Cicci ^^

Vad äter du helst när du ser på film? Godis och glass. Men ibland är det fräscht med lite grönsaker och frukt, det är också populärt.

Bor dina föräldrar tillsammans? Nej, de skilde sig när jag var 5.

Har du tandläkarskräck? Nej, jag är nog en av de få som faktiskt gillar att gå till tabdläkaren! Sen har jag typ världens bästa tandläkare också ju.

Är du morgon- eller kvällsmänniska?
Jag gillar som sagt att gå upp tidigt, så jag skulle nog påstå att jag är morgonmänniska.

Vilken ögonfärg har du? Melerade.

Har du någon gång gråtit dig till sömns? När jag var yngre ja. Pappas död var inte så lätt. Inte heller mammas beroende.

Biter du på naglarna? Nej, usch. Tycker det är sjukt äckligt.

Hur ofta tränar/motionerar du? Motionerar och motionerar. Jag är ute ganska mycket, så jag rör ju på mig.

Senaste låt du hörde? Köpte en skiva med panflöjtsmusik i lördags. Men vet inte vilken låt det var. Kanske var det " Den vakraste jag vet".

Senaste film du såg? Yours, mine and ours. Jättesöt film. Slutet var så lycklig så jag grät en tår.

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Kul läsning :P

2009-04-13 @ 16:12:44
URL: http://mrsmarg.devote.se
Postat av: cicci

hahaha.. du tar allt från parres blogg ju :D skojigt att läsa hörrru. puss

2009-04-13 @ 17:44:17
URL: http://cheney.devote.se
Postat av: cicci

hahaha.. du tar allt från parres blogg ju :D skojigt att läsa hörrru. puss

2009-04-13 @ 17:44:38
URL: http://cheney.devote.se
Postat av: cicci

åhh... parres härmapa :D men skojig läsning.. kisses!

2009-04-13 @ 17:45:10
URL: http://cheney.devote.se
Postat av: Ida

Ja det hade han nog.. känner du han?:P

2009-04-13 @ 19:03:32
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback