April, april.

Ni har väl inte glömt 1 april? Tyvärr är jag sjuk så det blir inga skämt för min del idag. Nej, istället ska jag stanna hemma och plugga som satan. Har dock inte börjat än, vakna typ nyss ^^ Strax ska jag göra en mysig frukost, ta upp den på rummet och titta på tv. Såna dagar mamma gjorde åt mig när jag var sjuk, riktigt mysiga!

Just det! Mamma kommer antagligen på söndag, så stannar hon till tisdag och sen förljer jag med henne hem då! Så kan jag ju gå ut denna fredagen. Om jag mår bättre det vill säga. Men det borde jag, så som jag knarkar halstabletter och te borde jag vara på G redan imorgon.
Visste ni att jag var lite av en celebrity? April april!
/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha fan vad hett! :D

2009-04-01 @ 20:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback