Mums.

Då vi inte hade någon mentortid stack Nikuu och jag hem till henne och lagade jättegod mat! Vet inte vad det heter, kanske inte ha något namn men det är iaf stekt ris med ägg, morötter, någon färsk krydda och olika såser. Plus att hennes mamma hade gjort jättegod korv, typ bästa korven någonsin! Tycker inte om korv annars, men nu va det jättegott :) Kul att laga mat med dig Nikuu, får vi göra om!!

Snart ska jag åka hem till mamma, har inte sett henne på ett tag nu. Sen har hon bakat jättemycket bara för jag skulle komma :D
Negerbollar, mockarutor, slätabullar och bröd. MUMS. Ska äta mig tjock och fet!

/ sanne andersson.


Kommentarer
Postat av: nikuu

jag ska laga andra goda rätter oxå hah! :D

2008-09-22 @ 00:31:52
Postat av: nikuu

jag ska laga andra goda rätter oxå hah! :D

2008-09-22 @ 00:31:59
Postat av: nikuu

faen blev dt två för ey störd

2008-09-22 @ 00:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback