CrimeMedicine.com.

Har ni varit inne på Crimemedicine.com? Det måste ni verkligen. Jag såg deras reklam på tvn och tänkte mesamma att det måste ha varit ett skämt. Skämt och skämt va det ju inte, men man kan INTE beställa några tabletter. Om ni ser reklamen kommer ni förstå varför jag reagerade så starkt.

I helgen var jag och Ozzy hos mamma och Kjelle. Ozzy var jättekåt på Shiva :S Hon löper inte ens. Weird. Men lördag och idag var han helt normal. De busade och höllt på ^^

För övrigt har helgen varit lika mysig som alltid. Åt gott, bakade mkt och satt och snacka om allt och lite till. :) Längtar till nästa helg, ska shoppa då ;D Någon som vill hänga med? Vet inte om jag ska gå till Violetta och slinga håret. Men det kostar ju, så får se.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback