A moment.

I morse när jag var på fältet med Ozzy så såg vi fyra harar inne i dimman. Efter det tänkte jag på den gången när Malin och jag hade kört hem från mamma och ett vildsvin hade korsat vår väg, och medan jag filosoferade om detta börjae det röra sig i det höga gräset och jag hoppade till, bara för jag tänkte på det här vildsvinet, men det visade sig vara två hjortar! Och jag var så sjuk nära dem, 5 meter max. Synd att de blev rädda bara, de sprang och Ozzy jagade dem en bit, men sen vågade han nog inte mer, eller så berodde det på att jag skrek på honom :P Det var iaf kul att se dem... de visar sig inte så ofta, mest tidigt på morgonen när det är som tystast.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback