Painkillers please.

Har så ont i huvudet och halsen och näsan. Kan knappt andas och ännu mindre prata. Har ännu inte fått i mig någon mat, men dock en smoothie. Stillar hungern, men huvudet snurrar fortfarande. Som det ser ut nu kommer jag nog inte till skolan imorgon heller. Helt matt och förstörd. Dumma Jasse och Daniel som smittat mig :( Hade mycket hellre varit i skolan. Man missar så otroligt mycket. Önskar jag fortfarande var en av dem personerna som aldrig blev sjuk. Jo, typ två gånger om året, men nu e jag fan sjuk förjämnan. Jag vet att det är min kost som pajar hela immunförsvaret, men vad ska jag göra? Måste ju äta det familjen äter :P Och nu har man ingen mamma som säger "glöm nu inte ta med dig en frukt!". Jag vet jag är 18 och borde komma ihåg att ta med mig den förbaskade frukten, men av någon anledning glömmer jag bort totalt. Man är väl så van att bli påmind. Very well. Ska ut med vovven snart och sen jag ska gå och dö i min underbara säng. Eller kanske ta ett bad, beror på hur jag mår när jag är inne igen. Pusshej!

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: cecilia

Awh.. vad brukar du äta då? Ni äter ju vad alla familjer äter väl. Men krya på dig gumman. <3

2008-11-19 @ 11:43:06
Postat av: nikuu

krya på dig hun <3 saknar dig här.

2008-11-19 @ 13:30:24
URL: http://rikuu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback