No time.

Det värsta med att jullovet snart är här är allt skit i skolan. Man hinner inte lämna in en uppstats förrens man har ännu en. Och nu ska vi skriva samhällsvetenskapligtarbete i samhälle C, vilket är så jobbigt, för man ska skriva på högskolenivå. Sen har vi en uppstats + muntligt i svenska C, ska läsa en bok från romatiken på svenska B och en historiebok på 500 sidor på historia C. Dessutom ska jag skriva källkritik, även här på historia C. Och ni ska veta att detta är bara början på min lista ^^

Idag bär det iaf av till Mjönäs. Men måste gå alldeles själv till tågen - men en resväska och en jobbig hund, som jag älskat väldigt mkt, annars hade han inte följt med ^^ Väl där ska jag bara slappa och äta god mat :) OCH ANDAS!!!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback