Första advent.

Idag kom jag hem från mamma. Denna helgen hann vi med så mkt :) Vi hann shoppa, göra vår egna jättefina adventsljusstake, färga mammas hår, göra peppakaksdeg... jaa, massor till skillnad från vad vi brukar göra.
Iaf, så när jag kom hem rotade jag fram min julstjärna i garberoben och då hittade jag min gamla julkalender mamma sydde till mig när jag var liten. Hittade även min julpingvin, där mamma och pappa brukade lämna en film på julmorgonen. Åhh, saknar dem tiderna. Sen hittade jag Felin också, min favoritgossesjur när jag var yngre. Hon ser ganska anskrämlig ut men jag bara var tvungen att ta fram henne ^^ Så nu ligger hon så fint på tv-boxen. Jaa, julen lockar minst sagt fram barnet ur en :) Så är det bara.
Har dessutom packat in Jasses födelsedagspresent som hon ska få öppna på lördag :)

Men har jag fått någon ro till att plugga? Nope. Hann dock med att läsa lite på tåget, men det var inte mö. Säger som Kjell, det man inte hinner med idag gör man nästa år ^^ HAHAHA!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback