Bodywork.

D-day. Idag har faktiskt tränat! Helt otroligt va? Kan knappt fatta det själv. Lata Sanne har faktiskt börjat träna. Träna cirka 1 timme idag, så nästa gång blir nu på onsdag. Längtar redan. Faktiskt, helt otroligt. Känns riktigt mycket i mina ben.
När Malin och jag avslutade vårt pass körde vi till storköpet och där köpte vi massor med frukt. När jag kom hem gjorde jag banan/hallonsmoothie till mig och Malin. Så gott! Sen strecha jag riktigt mycket så jag inte ska få allt för ont imorgon. Ska göra lite till, lite mer extremt x).

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: cecilia

vad duktig du e! Har också tränat. ont i hela ryggen att jag knappt kan ta på mig jackan. HAH!

2008-11-11 @ 19:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback