Ajaj Ontont.

Hade nationellt prov idag. Och OMG vad jag skrev. Blev helt förvånad när jag fick trycka in så många ord som möjligt på sista sidan, utan att det skulle se konstigt ut, dessutom hade jag redan skrivit 7 sidor, så, precist som rubriken säger, har jag ajaj ontont i min hand. Börjar gå över nu, men när jag lämnade skrivsalen trodde jag att jag skulle behöva sjukskriva mig pga allvarliga smärtor i handen x) Jag menar, efter att ha skrivit kanske 16 sidor sammanlagt (med alla kladdpapper) på 4,5 timmar, då har man ONT! Önskar man hade kunnat skriva på datorn. GUUUD vad lätt det hade varit då.

Ska troligen träna idag. Om Malin inte har glömt, vill inte träna själv med alla träningsnarkomaner. Så det så! Fast Malin kommer säkert bli en av dem x) I måndags sa hon att vi skulle dricka råa ägg - NO WAY sa jag. Fruktansvärt äckligt. Kommer i håg hemma hos Ida när vi hade sanningen eller konsekvens och jag var tvungen att svälja ett rått ägg, men det slutade med att jag klöktes upp det. BLÄÄÄÄ!

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida

HAHAHA, ja shit!



hoppas det gick bra med natinella i svenska trots den smärtan du gick efteråt! :P



2008-11-12 @ 14:55:28
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback