Tatueringen.

Till hösten, när värmen har försvunnit ska jag tattuera min ankel, en Lilja eftersom mitt namn betyder det. Här är en bild:
 image14

Är den inte underbart vacker? :D När jag letade på nätet efter en bra bild hittade jag en annan, fotograferad av en Bosse Malmgren, och min mammas flicknamn är Malmgren ju, och jag vet att en av mammas släktingar heter Bosse. Hans fru (tror jag att det är) heter Gitte, och min morfars hund hette det. Sen kan jag säga att mammas sida av släkten älskar blommor. Morfar hade en stor trägård full med blommor, min moster äger en blomaffär och mamma ÄLSKAR blommor. Visst är det lite läskigt. Jag söker en blomma som mitt namn betyder, så hittar jag möjligt visst en släkting! Måste fråga mamma nästa gång jag ser henne.

Kommentarer
Postat av: Ida

Det är fint med liljor :)

2008-05-22 @ 19:37:37
URL: http://lafraise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback