Partytime and an awful day-after.

I lördags var det dags att fira Hanna :) Vi hade en trevlig stund, men kanske blev lite mycket sprit /; Idas fel, hon fylla mig! Blir så konstig när jag drickeroch mådde piss dagen efter... Men jag har lärt mig min läxa :) Och vi får se det som ett prov. Förresten förlåt för jag tog slut på dina såpbubblor Hanna... Jag gillar verkligen såpbubblor ^^ Förövrigt hade nog vi alla jättetrevligt!

Idag mår jag mycket bättre och kunde ta mig till skolan, men jag gjorde ett big misstake, jag visste när jag började, men ändå flyttade jag fram det en timme, så en kvart innan skolan började satt jag och käka frukost, men jag märkte det i sista minuten och skyndade mig till skolan. Och dagen annars var toppen :) Så nu passar jag Jasse och ska börja göra spanskaläxan till mig och Hanna (skriver en berättelse).  

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback