Oops I did it again.

Har inte hunnit uppdatera bloggen på grund av alla läxor och prov + det underbara vädret ^^ Men nu ska jag försöka skärpa mig... igen. Har ju gått lite upp och ned. 
 
Samtidigt som jag har haft mycket läxor har jag ändå lyckats klämma in lite nöje/studiebesök. Igår var Nikuu och jag på "Omtumlaren" tillsammans med Psykologigruppen. Det är ett ställe där gravt och mindre grövre handikappade kan tillbringa sin tid. Det var faktiskt jättekul och jag kan lätt tänka mig att bo där x) Alltså, i ett av rummen vi va i. Det fanns 5 olika rum, med 5 olika teman, ett som var vitt rum, ett svart, djungelrum, bollhav och ett blått hav. Dessa rummen skulle få fram bra känslor bland dessa människor som annars bara känner frustration. Själv kände jag många underbara känslor, det trodde jag inte att det skulle hända. Plus att vattensängen var helt sjuuuukt skön!! Ska lätt ha en "simbasäng" någon gång i mitt liv. Kan verkligen rekommendera det!

Idag hade jag nationelltprov i matte B. Det... hmm... kanske gick bra. Det kändes relativt bra. Jag gjorde iaf mitt bästa och jag är stolt och lättad att det e avklarat. Sen slutade jag runt 11, så det är ju inte helt fel när det är så underbart väder ute. Har fått åtminstonde lite fär på armar och så där ;D Kan tyvärr inte sola magen då jag brände mig när jag lagade mat härrom veckan ;/ Kan bli ärr då.

Imorgon är det grillfest hemma, så då ska man såklart grilla, men också dricka goda drinkar ;D Hmm, skulle du komma Nikuu ^o) Vet inte om vi kom överrens om något. Ses imorgon så det e ju inget problem.  Får hoppas det blir riktigt kul iaf :)

/ sanne andersson

Kommentarer
Postat av: nana

den låten e skit!

2008-05-16 @ 18:04:51
Postat av: nana

omtumalaren äger ! :D

2008-05-16 @ 18:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback