Just Waiting For Next Lesson.

Har egentligen engelska nu, men eftersom jag är så bra och snabb så är jag ledig för tillfället, men väntar dock på att Praktiskt psykologi ska börja... Har inte gjort läxan där eftersom jag missade förra lektionen och inte fick papper och sen hände det grejor så jag inte hann få läxpappret... Ääänyway.

Igår var man i Halmstad med klassen. Gick runt på stadsvandring som var mkt trevligt :) Gick med Karin, Emelie, Emil, Dafina, Menaida och Nikuu såklart. Så man behövde inte känna sig ensam. Hanna, Maja, Ida och Louise var inte där :( Så vi fick klara oss utan dem. Annars hade vi väldigt trevligt. Åt tyvärr bara på Macdonalds, men det dög eftersom vi alla var jättehungriga. Efter det åkte vi till olika naturer ( vi var där med Gunilla, vår geografilärare) Det var jättefint där och man lärde sig mkt ;D Plus att vi såg Per Gessles hus, mäktigt! ;) Buss resan hem var dock inte lika trevlig /; Var jättevarmt i bussen så jag dog ^^ Sen var alla på dåligt humör pga det. Aja.

Ojojoj vad jag längtar till lördag för då ska man till Grönningen för att festa och fira Hanna stenhårt! ;D Och hon heter Andersson i efternamn så man bara måste dit jue ;) Vill ni hänga med? Give me a call! Det blir säkert jättekul! Cicci, Ida? Vad säger ni? Hmm, kanske ska ringa Julie ;D Vi får se... Love u all

/ sanne andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback