Höööh....

Har ingen att skriva... egentligen. Joo, det finns många ämnen att skriva om, men ibland kommer man inte på något vettigt. Så kanske skulle låta bli? Men jag har inget att göra. Joo, kanske plugga hade varit bra, men hur kul är det?

Mamma ringde idag iaf, frågade om jag vill komma till Mjönäs i helgen. Och jag har ju lovat mig själv att jag skulle göra absolut ingenting, och vart kan man göra ingenting bättre än där? Så ni kanske har kommit underfull men att jag sa ja. Hon skulle ju vara ensam i helgen, Kjelle ska jobba som väktare på någon marknad kan jag tänka mig. Sen kanske det blir tillräcklig fint för att gå ner till Immlen. Bor ju så nära där, man kan gå dit säger mamma :D


Ja, nu har jag skrivit av mig iaf. Så kaaanske ni klarar er till nästa gång ;)

/ sanne andersson.


image15 Ps: Ozzy får vara med på en kant för att han var så söt mot mig när jag mådde dåligt i söndags  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback