Snow-woman.

Jupp, så såg jag nog ut när jag anlände till jobbet i morse. Snön bara föll och föll och föll... Tur att det finns varma kläder! När jag är påväg hem är det dock knappt någon snö kvar. Alla avgaser ni vet, inget bra för snön. Och på tal och avgaser och snö, kommer ni ihåg den där reklamen med snögubben och bilen som spottar avgaser på snögubben. Jag blir ganska ledsen när jag tittar på den. Eller tittade ^^ Man bara ser hur snögubben blir alldelses svart. Usch. Och på tal om svart, fyyyyy Kjell, inte slänga massa aska på snön! Det är så "ofint".
Iaf. Jobbat i hela två dagar nu, och det tar ut sin rätt kan ni tro. Gå upp klockan 5 på morgonen, vara på jobbet 6 och sen är det bara jobb, jobb, jobb till 15:15. Nu har jag iaf bara 1,5 dagar kvar. Yeaah. Tror jag fick min lön igår med... Det sa Selma, så man får ju tro på henne :) Fast hon ljuger mycket, men inte om det. Varför skulle hon det liksom? HAHA. Har egentligen inte så myclet mer allt skriva, så ska väl avsluta denna blogg för idag.

Tack för kommentaren Cicci! Kan inte svara privat, så skriver här istället. Har inte fått betyg av lärarna ännu, men det verkar bra! Dock inget MVG, för de säger att det är näst intill omöjligt.
Vill också passa på att säga att jag saknar dig ( ja, dig med nikuupikuu ) och att vi måste träffas och att jag saknar min tröja, HAHA. Pusspuss

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: noriko

saknar dig med ! wo ai ni

2008-03-27 @ 21:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback