Happy Ester!

Början av detta lov har faktiskt varit riktigt, riktigt bra :)

Torsdag:

Jupp, här började mitt lov. Jag vaknade på morgonen och kände då att jag kunde sträcka ut mig och bara dra mig i sängen. Var dock tvungen att gå upp och tvätta 90% av garderoben. Okej överdrev väldigt mkt. När det var klart packade jag min väska, släppte ut Ozzy på fältet, direkt in i bilen och körde till K-stad :) Daniel skulle lämna den nya tv (skit tv) där, så jag fick skjuss. Samåkning där, mkt bra för vår jord ^^

Fredag:

Satt i mammas kök och drack kaffe ^^ Johan och Müller kom och hälsade på. Ozzy skadade tassen. Man såg massa blodfläckar över allt på den vita snön. Var ca 1 dm då.   
Stekte en påskskinka, blen jättegod!

Lördag:

Jag gjorde kycklinggryta (mums!) med hjälp av mamma då. Kjell blev mkt glad ;D <--- så här glad! Henrik kom på besök. Tror Ozzy fick en liten förälskelse i honom, jukade på honom ^^ Nu var det 2 dm snö här, inget i Arkelstorp, 2 km bort. Beror på att Mjönäs ligger väldigt långt upp ö.h. Kommer ej i håg hur mkt.
Ozzys tass såg finfin ut :)
Började stecka den STORA kalkonen. Väldigt krågligt.

Söndag:

Sista dagen i Mjönäs. Vi åt Kalkonen med massa annat gott. Vi va sju stycken, Mamma, Kjell, jag, Malin, Johanna, Johan och Müller. Jasmine var förstås också där. Jupp, detta är min familj, krånlig, men helt underbar!
Johan och Malin lekte tysta leken. De va tysta i en hel timme innan Malin slutligen gav upp. Det var en skön timme ;D Kan också säga att alla var mäkta förvånade, detta har aldrig tidigare hänt ^^
God mat och gott sällskap, härligt.
Åkte hem.

Måndag:

Låg och drog mig i sängen till 11. Frös, så jag åt bara frukost, sen kröp jag och Ozzy ner under täcken och tittade på Björnbjöder 2, igen. Sen fick jag börja göra ngt, så jag började städa, först min garderob, så mkt skit där, sen rummet och sen källaren. Tog ett tag, men nu e jag helt klar, ska bara vika mina kläder.  Imorgon ska jag jobba, mitt påsklov är slut.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback