Cecilia.

Idag blev jag ÖVERLYCKLIG när Cicci ringde mig och sa att hon ville träffas! Hade egentligen Psykologi och man vill ju inte skolka därifrån, (tänkte faktiskt tanken att göra det). Väl vid lektionen va ingen där! Så vi hade antagligen ingen, så jag fick träffa min Cicci iaf ;D Vi träffades vi stationen, köpte comviq kompis för 75 kr till Nikuu, stack till henne, och lämnade allt där ^^ Ja, sen så stack vi hem till mig, som ligger sååå långt från civilationen, tyckte nog Cicci :P HAHA. Väl hemma så lekte vi med Jasse, sen käkade vi goood mat :) Sen lekte vi lite till med Jasse och sen läste Cicci min blogg och klagade på min grammatik, så jag får väl om jag kan hålla mitt löft att bli mycket bättre på det. Stavningen kommer jag dock skita fullständigt i för man träffar alltid fel knappar på detta fucking tangentbord ^^ Ledsen för svårdomen /; För att sammanfatta dagen med ett ord, UNDERBAR!!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Sanne, du är underbar! Din familj är underbar. Jag gillar er!

2008-03-12 @ 22:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback