A Fine Weekend.

Det har nog varit den bästa helgen på länge! På fredagen träffade Cicci & Julie i Åstorp i Julies nya lägenhet så va jättefin, men lite tom ^^ Men det fixar sig ju snart. Vi hade en jättetrevlig stund tsm! Spelade kotte med Julies nya pojkvän Shaddi eller hur han nu stavar det. Jättetrevlig kille iaf :) Var länge sen man spelade kotte med flickorna, även om alla inte va med nu, men skit i det ^^ HAHA. Sen snackade vi gamla minnen och nya saker som har hänt oss, och vi bestämde oss för att vi ska ha en film/mat-kväll någon helg, ganska snart hoppas jag ;D Några bra filmer, riktigt god mat och några av de finaste vännerna i världen, inte helt fel faktiskt. Kanske kan fråga om Nikuu vill med då? Vill du Nikuu? ^^ Någon mer som vill med?

Igår va jag hos mamma med Malin, Jasmine och hundarna. Alltid lika kul att åka ut i skogen, även om man inte kan göra så mkt där. Mest fika lite bullar och kaffe och babbla en himla massa ^^ HAHA. Sen äta good mat förstås ;D Och kela lite med Sixten och kissarna.

Idag passar jag Jasmine så mamma Malin kan vila. Men hon ska snart upp hoppas jag. Iofs så sover Jasse nu, men i förebyggande syfte ^^

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback