Träning.

Idag har jag verkligen myst. Dagen började bra, med en strålande sol, så jag gick direkt ut och la mig på maderassen, men eftersom det va så varmt var jag snabbt uppe igen. Blir ju så rastlös också :P Så där gick jag, ut och in mellan sol och tvätt. Hade ganska mkt att tvätta. Sen tittade jag på tv och käka choklad. Skulle egentligen skriva min svenska uppsats, men orden kom inte fram, allt blev bara massa kludd. Iaf så fick jag dåligt samvete med det där om choklanden så runt 9 tog Malin och jag en liten åktur med våra inlines ;D Vi var borta i över en timme, så nu för jag nog förbränt alla kalorier från chokladen ^^ HAHA. Iaf, skoldag i morgon och jag skulle hinna så mkt denna helgen, men det är ju skamligt att sitta inne en sån här vacker helg. Sådana kommer inte varje helg.

Längtar till tisdag, kanske ^^ Ska klippa mig och shoppa avslutningskläder ;D Hoppas det blir av!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback