Tralleboda.

Har varit i Mjönäs denna helgen, liksom många andra helger :) Det är förjäklar mysigt där på sommaren. Allt är grönt, det finns massor med får som bräker ( vilket jag tycker är mega mysigt ) och hundar och katter springer rundor i solen. Sen bygger ju mamma en uteplats just nu, men jag kunde inte hjälpa till pga av olyckan i tisdags. Gud måste ha något emot mig.... Aja. Mark och Emelie hjälpte till iaf, och efter det så åkte vi till Immlen och badade Ronja och Ozzy. Ronja vill inte, hon stod bara och skällde, men Ozzy simmade riktigt mkt faktiskt! Det trodde jag inte om min bebis :) Efter det så riste han sig sig, I Marks bil ;P HAHAHA. Hoppas han inte blev arg. Ren och fin blev av han. Sen åkte vi hem och käka chokladpudding mamma och jag. Kjell fick inget för han hade vaktjobb då. Mohahaha. Idag va vi också i Immlen fast med Ozzy, Sixten och mammas valp Chiva. Sixten var bara sur för han hade koppel på sig men Ozzy och Chiva badade på :) Sen åt vi mat snacka lite med Johan och Johanna och sen körde Kjell mig och Ozzy till tåget, och sen var min helg slut ^^

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback